wtorek, 3 marca 2015

Libester Blog Award

Hej hej hej ;3
Zostałam nominowana do Libester Blog Award przez Edy†ę *pozdrawiam*.. Nie przedłużając- pytania:

1. Jakie jest twoje największe marzenie?
Zostać Aniołkiem Victoria's Secret i napisać własną książkę.
2. Co motywuje cię do pisania?
Najczęstszą motywacją jest dla mnie moja rodzina i przyjaciele. Tego bloga nie byłoby, gdyby nie wsparcie jakie od nich otrzymuję.
3. Dążysz do ideału?
Wyznaję zasadę, że ideały nie istnieją. Każdy ma wady, mniejsze czy większe. Ja się akceptuję i nie zamierzam niczego w sobie zmieniać *może z wyjątkiem figury xd*
4. Podejmujesz pochopne decyzje?
Zawsze! Jestem typem, który najpierw zrobi- potem pomyśli... Wstyd ;x
5. Czy zwodzisz ludzi?
Nie, nie lubię nieścisłości i staram się jak najbardziej je niwelować. Oczywiście, czasami mi się zdarzy, ale o tym cii..! ;))
6. Granger vs. Malfoy?
Oczywiście, że Malfoy! Elita Slytherinu! Draco ma charakter podobny do mojego, a Hermiona jest... jakby to powiedzieć...? Zbyt heroiczna jak dla mnie.
7. Co sądzisz o hejterach?
Hejterzy są, byli i będą. Trzeba po prostu do nich przywyknąć. Nie lubię oczywiście czytać negatywnych komentarzy, ale jeśli poparte są klarownymi dowodami to spoko. Takim hejterem może być każdy zbyt leniwy, żeby zrobić coś produktywnego. Jestem nastawiona do nich dość neutralnie, ale jeśli któryś mi się poważnie nawinie... Ujmę to tak- pozna gniew prawdziwej Ślizgonki ;*
8. Opisz cechy jakie powinien posiadać prawdziwy przyjaciel.
Szczery, dyskretny, wyrozumiały, tolerancyjny dla moich odpałów *których mam całkiem sporo, ale okay*, musi umieć słuchać moich tyrad o dzisiejszym stroju i żeby mnie nie zostawił, gdy będę w dołku...
9. Ja interpretujesz cytat: "Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają jak latać"?
Przyjaźń jest najważniejsza na świecie, bo nawet w najtrudniejszych chwilach, gdy zaczynasz wątpić w siebie, prawdziwy przyjaciel będzie stał za tobą murem i nie pozwoli ci się załamać. <3
10. Przepis na dobry dzień.
Rano malinowa herbatka *moja ulubiona xd*, brak Kanara w autobusie, zdobycie dobrych ocen i towarzystwo tych najlepszych... Pozdrawiam moje przyjaciółki ;*
11. Jakie jest według ciebie najpiękniejsze miejsce na świecie?
Moje łóżko... Na serio! Uwielbiam w nim przesiadywać. To właśnie tam powstają te niewątpliwie nudne piękne rozdziały!


Nominuję:
Megan Odair- jako, że usunęłaś swojego bloga *nigdy ci tego nie wybaczę* odpowiesz mi na prv.
Colette de Laurel
Luce Luss
Katniss Granger
Mika M.
Dramiona Dramione
Sheireen Nightshade

Pytania:
1. Jaka książka najbardziej ci się podobała, biorąc pod uwagę przeczytane w tym roku?
2. Ulubiony kanoniczny i niekanoniczny parring.
3. Ulubiony zespół/ wokalista.
4. Jakiego kosmetyku używasz najczęściej?
5. Ulubiony przedmiot w szkole.
6. Kiedy masz urodziny?
7. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
8. Największe marzenie EVER?
9. Jakiej emotikony używasz najczęściej?
10. Jakie miałaś postanowienie noworoczne?
11. Kogo najczęściej oglądasz na YouTube?


OGŁOSZENIE PARAFIALNE!
Pracuję nad nowym rozdziałem, w sumie niewiele mi zostało, ale w międzyczasie piszę też miniaturkę. Podzielność weny nie jest moją największą zaletą... Postaram się dodać coś w weekend, maksymalnie w przyszłym tygodniu. Nie złośćcie się na mnie, postaram się to wam jakoś wynagrodzić... Może scena +18 w ewentualnej miniaturce? Piszcie w komentarzach co o tym myślicie!

Dziękuję za uwagę, do napisania!
Pozdrawiam
PureBlood

1 komentarz:

  1. Jeżeli napiszesz scenę +18 w miniaturce to wybaczam :D
    Pozdrawiam
    Anastasia
    ferro-igni-dramione.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń